Nynke Laverman

verliefd op de harp
 
 In juni stond Nynke samen met harpiste Astrid Haring en gitarist Ward Veenstra in het Bostheater van Terschelling tijdens het Oerol Festival. Nynke is gevallen voor de harp en trad voor het eerst in deze bezetting op: een voorproefje! Een klein, bijzonder programma met liedjes over het leven, de liefde en de dood. Liedjes van o.a. Nick Cave, Sufjan Stevens, Lhasa en van haarzelf.
Tijdens het optreden in het Bostheater heb ik van 1 van de liedjes een filmpje gemaakt en op mijn YouTube-kanaal geplaatst.
Afgelopen maandag hoorde ik op Radio 1 dat ze het filmpje leuk vond. Leuk!
N.B.
Inmiddels staan er 56 filmpjes over kunst & cultuur op mijn YouTube-kanaal

About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2010-08 and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Nynke Laverman

  1. A C T U A L I T Y says:

    ook haar op de Radio gehoord en via web cam gezien
    Mooie Intelligente Onvoorstelbaar Creatieve Dame…….
    Wat een Talent…..

  2. Vogel-vrij says:

    Nynke heeft een laverloos talent.
    Prachtig!

  3. laila says:

    Ze weet zich te vernieuwen.
    Mooi; dat houten instrument

  4. plaas says:

    nynke kan goed zingen met een prettig vibrato maar… ik vind het wel typische vrouwenmuziek (ik ken dan ook geen man die dit werk in huis heeft) en dat friese laat het wat zeurderig klinken..

Leave a comment