Putdeksel

met Martinitoren

Een rioolput in het Westerhavengebied in Groningen had gisteren de primeur: de nieuwe putdeksel met de Martinitoren en het woord ‘STAD’ erop.



 De aanpak van de ongeveer honderd putdeksels maakt deel uit van het verfraaien van het voetgangsgebied in en rond de binnenstad.

About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2010-12 and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Putdeksel

  1. StadsfotograafVelsen says:

    Leuk!!
    Vind ik.
    Want ik fotografeer al heel lang putdeksels in mijn eigen gemeente,
    als je erop let, dan zit daar een wonderlijke ontwikkeling in.
    Ik heb ze nu ook van meer dan een eeuw oud.
    Kun jij ook zulke oude vinden in Groningen?
    Moet haast wel, zo’n oeroude stad.
    Binnenkort doe ik ook een putdekselblog, lokaal dus.

  2. Jeetjemina says:

    Collectors-item?
    gr eva

  3. Harry Bos says:

    toch, met enige weemoed denk terug aan mijn wandeling met een schizofrene patiënt die me er van overtuigde dat hij overal werd gevolgd; Kijk maar eens op de putdeksel Harry, en ja hoor toen las ik het ook; TBS

  4. Appelvrouw says:

    En die putdeksels zijn in Klazienaveen (of nabij) gemaakt.
    Is er al een gestolen?

Leave a Reply

