Zilte Luchtspiegelingen II

Einde van Dagboek Oerol 2010 – fotoimpressie

Westerkeyn, het centrum van Oerol

Kaartverkoop Oerol op Westerkeyn

‘n bord voor de kop – Ola Szostak / Willemijn  Schelekens

…..

 

Clipper Stad Amsterdam (Darwin/VPRO) lag nu in Terschelling


….

Frei Korper Kultur – Club Guy & Roni

en

De dood en de zee – Het Volksoperahuis

met letters zonder spikkels

Hully Gully – Delinus


About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2010-06 and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Zilte Luchtspiegelingen II

  1. Jacob Hesseling says:

    boeiend om te konstateren dat ik de boot weer eens goed heb gemist, mooie impressie.

  2. Jacob Hesseling says:

    boeiend om te konstateren dat ik de boot weer eens goed heb gemist, mooie impressie.

  3. Jacob Hesseling says:

    boeiend om te konstateren dat ik de boot weer eens goed heb gemist, mooie impressie.

  4. Appelvrouw says:

    Doe maar “normal” met een onthaard varken op tafel.

  5. mai says:

    Leuk deze serie, ik was er zelf van zondag tot vrijdag, je hebt heel andere dingen gezien dan ik, maar het ademt onmiskenbaar dezelfde Oerol sfeer uit.

Leave a Reply

