Art Amsterdam RAI '10 (update!)

meisjes en dames


door de dame rechts ben ik rondgeleid op Art Amsterdam





 
 

De laatste ontwikkelingen in de hedendaagse kunst tonen met schilderijen, fotografie, beelden, video’s en installaties. De complete top van de Nederlandse galeriewereld is aanwezig. Daarnaast komt een kwart van de galerieën uit het buitenland, afkomstig uit België, Denemarken, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Korea.

N.B.

Zie ook een blog met een fotoimpressie van Art Amsterdam vorig jaar.

About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2010-05 and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Art Amsterdam RAI '10 (update!)

  1. Verbaas says:

    Ik had geen foto’s gemaakt, nu wel spijt van. Ik verwees naar het kleurige meisje van Hanna Nitsch als een mooi print voor een t-shirt.

  2. Jezzebel says:

    Mooi beeld!
    Ik heb ook genoten.
    Wel wat veel voor mijn gevoelige zintuigen.
    Ik kan maar klein beetje tegelijk verstouwen.
    .

  3. Lokhof says:

    Mooie impressie vanuit een thema.
    Aardig om te zien wat anderen er uitlichten.

  4. Klaas A. Mulder says:

    Dank voor jullie reakties.
    Ik heb nog 5 nieuwe foto’s toegevoegd.
    Met groet

  5. K-O-E-K says:

    Klaas, mooi
    kan je er ook bijzetten wat van wie wie van wat is ?

  6. Klaas A. Mulder says:

    @K.O.E.K.: wordt aan gewerkt.
    N.B. Zie ook mijn blog van vandaag over Art Amsterdam.

Leave a Reply

