Meisjes in de prostitutie

Portretten



The Photo Academy Award 2009 brak alle records, met maar liefst 175 deelnemende studenten en 2113 ingezonden foto’s. De bijbehorende tentoonstelling met de genomineerde en winnende foto’s reist door Nederland en België en nu is de expositie in Fotoacademie Groningen te zien.

N.B.

Zie ook een eerder blog over prostitutie.

About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2009-12 and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Meisjes in de prostitutie

  1. k. Reintje says:

    Werken in de prostitutie onderdeel van een persoonlijk emancipatieproces?
    Als ik al niet gek was dan ben ik het nu geworden?

  2. An van den Burg says:

    Meisjes in de prostitutie! Hoeren dus??

  3. G.H. Duval says:

    .
    Nee An, mensen. Net als jij en ik. Mensen.
    .

  4. koek says:

    wordt altijd een beetje jaloers op dit soort projecten
    omdat een man nooit zo dichtbij dit soort subjecten kan komen
    tenzij hij een flink budget heeft en klant wordt…. 😉
    maar dit zijn foto’s van foto’s kan je ze niet ergens online vinden?

  5. An van den Burg says:

    Duval.
    Ja, mensen, vrouwen, vrouwen die hoer zijn! Mannen die hen bezoeken zijn hoerenlopers en mensen en mannen!
    ======= menen zoals jij en ik======= ik ben geen hoer!

  6. k. Reintje says:

    @ An
    Hoeren zijn zeer respectabele vrouwen.
    Als ze er niet waren dan zat de maatschappij anders in elkaar.
    Niet zo fijn, denk ik.

  7. Appelvrouw says:

    Als je deze vrouwen ziet word je bang voor de binnenkant.
    “Jonge vrouwen met dromen”, dat is mooi geschreven.
    “Sommigen doen dit werk om later te kunnen doen wat ze echt willen.”
    Zo staat er op het pamflet.
    En ik hoop het zo, dat ze ook echt datgene kunnen gaan doen wat ze willen.
    Maar die vrouwen hoor je nooit, wij zien alleen de onderkant, vermoed ik.
    Vandaar het negatieve beeld wat sommige mensen van deze meisjes hebben en vanuit hun onderbuik ook graag hardop roepen.

  8. Klaas A. Mulder says:

    @koek: inderdaad, dit zijn foto’s van foto’s. Bijna al de foto’s op dit blog zijn foto’s van ………van alles wat ik interssant en/of mooi vind. Veel is online niet te vinden. Mijn policy is zoveel mogelijk eigen foto’s, ook van foto’s. Het heeft ook te maken met de credits van foto’s die wel online staan.

  9. G.H. Duval says:

    .
    @ Koek: op de site van de fotoacademie is het werk van Robin de Puy te vinden: http://www.fotoacademie.nl/gal_eindexamen2.htm?tmp=x&I_D=32 Er is ook een eigen site van Robin: http://www.robindepuy.nl
    @Klaas A. Mulder: of een foto van een foto een nette manier is om met de credits om te gaan weet ik niet… Het blijft nog steeds een reproductie van. Maar ik vind het wel een mooie eenduidige manier van presenteren hier op je log. Volgens mij voeg je toe aan de kunstenaars… ik zou er geen bewaar tegen hebben om ooit als kunstenmaker hier genoemd te worden 😉 :-p
    .

  10. Klaas A. Mulder says:

    Vandaag een vervolg van de expositie op dit blog.

  11. Harry says:

    foto’s van prostituees maken is blijkbaar genoeg om een prijs te winnen. kwalitatief is er wel iets op aan te merken maar blijkbaar is het tegenwoordig genoeg als je het oudste beroep ter wereld nog eens in een paar plaatjes bij elkaar brengt. toch vreemd.

  12. Klaas A. Mulder says:

    Vandaag een sexbioscoop op dit blog.

  13. jeroen majoor says:

    @ An, wandelaars noemen zulke dames dvp-ers die veel respect verdienen.

Leave a Reply

