Noordwesterstorm in havenstad Delfzijl

fotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotoHet was vandaag druk in Delfzijl met veel mensen die even kwamen kijken naar de dijk en haven.

Het oude gedeelte van de haven was ondergelopen.

Op drie plaatsen waren de coupures gesloten.

Ik ben ook even wezen kijken, maar had door omstandigheden mijn camera niet bij me. Shame on me!
Gelukkig kwam ik N.K. Herder tegen met een mooie camera.
Hierbij zestien van zijn foto’s, waarvoor hartelijk dank.

N.B.

Op 1 november vorig jaar waren de coupures ook gesloten, zie mijn bijdrage op die dag.

(later kreeg ik ook nog foto’s toegestuurd van filmcollega Wim Stroomberg. Wim het was niet meer nodig maar toch bedankt)

Update van Meteo Delfzijl:

Een kleine correctie, weerkundig gezien dan. De term storm is helaas niet van toepassing. Nergens is op de officiële KNMI stations langer dan 10 minuten 9 Bft.

About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2007-11 and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Noordwesterstorm in havenstad Delfzijl

  1. Quajongen says:

    Mooie foto Klaas, die eerste!
    Ik had niet zoveel tijd. Om 12 uur heb ik even bij het Eemshotel wat foto’s gemaakt, maar ik zie nu dat ik bij het Waterpoortje had moeten staan. (Aan de goede kant natuurlijk).http://quajongen.web-log.nl

  2. klaas@ (weblog delfzijl e.o.) says:

    Quajongen: Bedankt (en ze staan er nu allemaal op)

  3. Gijs says:

    Een natte boel in Delfzijl. Het lijkt op Harlingen.

  4. kataneh says:

    thanx god ur still alive and reporting!

  5. martien says:

    Mooi, maar de storm viel gelukkig mee!?

  6. jacob hesseling says:

    ouderwets hoog water !

  7. Droog says:

    Mooie foto’s Klaas. Lijkt hett maar zo, of was er echt beduidend minnder golfslag dan in Lauwersoog?

  8. Klaas A.(weblog delfzijl e.o.) says:

    Het viel inderdaad mee en het was relatief rustig, het water kwam tot 4.21 boven NAP.

Leave a Reply

