Gefeliciteerd (2) (foto’s van de Jaarringen)

About klaasamulder

kunst & cultuur
This entry was posted in klaasamulderVK-2006-06 and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Gefeliciteerd (2) (foto’s van de Jaarringen)

  1. Beus says:

    Erg mooi in beeld gebracht.

  2. jeg synes/even stilstaan bij... says:

    Echt Oerol……altijd hele bijzondere dingen….
    bovenstaand doet me denken aan Zenkunst in de Japanse tuinen van Zenboeddhistische kloosters….
    Het is mooi dat je vanuit verschillende hoeken en een foto van hebt gemaakt.
    Weet je ook welke kunstenaar(s) dit hebben gemaakt?

  3. jeg synes/even stilstaan bij... says:

    Even niet opgelet…je vorige blog zegt genoeg….

  4. Isis Nedloni says:

    Prachtige foto s P R A C H T I G
    Zo was ik via jouw bijdrage even op de Oerol!!
    Een prachtig mooi stukje

  5. Zwollywood says:

    Hoe bedenken ze het!

  6. Geroma says:

    Dag Klaas,
    Prachtige foto’s van de Jaarringen, mijn complimenten! Heb je er zelf ook tussen gelegen?
    Ik vond het een bijzondere ervaring en belevenis.
    Een echte Oerol-fan, sinds 2 jaar…Dus, mijn ringen moeten nog in aantal gaan toenemen,….Succes!
    Groet,
    Arda

  7. klaasa.mulder (weblog delfzijl e.o.) says:

    @Geroma/Arda:
    Dank voor je reactie.
    Ik kwam pas de maandag na de zondag, van het er op liggen, aan. Dus ik heb er niet gelegen.
    Heb je mijn (foto) verslagen van de acts die ik bezocht hebt ook gezien?
    Er komen binnenkort nog een paar.

  8. Klaas @ (weblog delfzijl e.o.) says:

    Vandaag het beeldende kunst projekt “Zomersprookjes” van Oerol 2007 op mijn blog.

  9. klaas @ says:

    Dit jaar weer een projekt van SLEM op het stand van Terschellingen, zie vandaag mijn blog.

Leave a Reply

